Vart tog tiden vägen???

Kan inte tro att det nu bara är 16 dagar kvar tills vår stora dag!! Känns som det bara var några dagar sedan Robin med hjälp av Johniss lurade ner mig till Motala Ström, och Robin gick ner på knä med en vacker ring och frågade om jag ville gifta mig med honom <3 Vart har den tiden tagit vägen?
Vi båda är så enormt förväntansfulla! Visst är det lite bökit med att få ihop inhandlingen av maten, och det är mycket pyssel som ska fixas, men saker börjar forma sig mot sitt slutliga resultat och allt det känns kanon! Vi längtar så att få träffa alla som vi inte träffat på länge! Få krama om släkt och fina vänner. Få dela vår stora dag med alla vi älskar <3

Snart är vi Man och Hustru ^^ Oh vad jag längar <3

Och få åka på bröllopsresa :) Hoppas så att vi hittar någon fin resa så vi kan åka direkt efter bröllopet! Har ju typ tagit ledig från jobbet en vecka efter bröllopet, så där finns inga hinder :) Längtar så att få åka iväg tillsammans, och bara vara vi två och bara få rå om varandra!


Och så längtar jag massor tills jag får bära min enormt vackra brudklänning! Givetvis :):)


Annars.. Så har jag gjort klart alla hårnålar!

Här är nålar till mig, mamma och till min syster :) Gjorde lite extra, efterssom dels vet inte mamma vilka nålar hon behöver helt säkert, och så är det alltid bra att ha några extra. Vet att ''snurrorna'' inte är helt exakt jätte runda, men tror dem kommer fungera finfint! Det bästa är ju att allt det här kostade mig 0 kronor! Det gillar vi!


Hämtade även min vigselring i går!

Det är min mammas gammla vigselring som har förminskats och bytat ut graveringen. Var en ganska stor bit guld som plockades bort! När jag fick se ringen så tänker jag bara '' Nej men vad liten den är!!!!'' Men ack den passade mitt finger perfekt, råkar bara ha smala fingrar :) Och den passade super till min förlovningsring (den i silver)
DET får ni inte se förrens efter vigslen där emot ;)

Fick även lite paket igår, så nu har vi fått massor av dekorationssakerna, bland annat våran caketopper :) Tror ni kommer få se en bild här, men inte just nu. Kanske i morgon :)
Är så roligt att få hem allt man beställt. Dock börjar det nu bli lite kaos i kollektivet efterssom vi har bröllopssaker överrallt i huset ;)


Och Leah och Ella kom och provade sina näbbklänningar!

Längden är helt perfekt på båda. Dock är dem båda lite för smala så klänningarna är liiite för stora runt midjan, men tack varje att det är ett brett snöre runt så behövs de inte sys in! (kommer endas sätta två stygn förhand på bröllopsdagen så det inte veckar sig på ''fel'' sätt när dom springer runt) Och dem blev så söta!!

Är dom inte söta?? :) Självklart ska inte dem röda butikslapparna sitta där sen :) Och så kommer dom ha finskor, och fina frisyrer. Och leah ska ha en minitiara i form av en ''kam'' och Ella ska ha en tirara i form av ett diadem :) Och så vars en liten bukett av mina rosor i vinrött. Tror dem kommer bli sagolika!
Barnen var iallfall jätte nöjda! Dom snurrade runt och neg och hade sig. Dem älskade iallfall sina klänningar ;)

Är själv så nöjd med näbbklänningarna!! :)
Och så älskar jag just det att färgen i midjan är samma färg som tärnklänningen har. (och min tärna kommer ha vita pärlor i sitt hår för att matcha tillbaka)
Känns så rätt!!! -stolt-


Nu ska jag gå och slappa lite. Har ledigt från jobbet i morgon så det blir att åka till mormor, och även till syaffären för att köpa spets till tärnklänningen. Sen in till guldbutiken med Robin, och sedan skicka iväg honom till Norrköping med Lek för dem ska på Robins svensexa. Måste vara utan honom hela helgen :(
Skönt att vara ledig från jobbet, kunna pyssla med saker till bröllopet. Dock måste jag försöka plugga manus till lördagens audution (som känns malplacerad just nu rent tidsmässigt!!!) Men bröllopsfix blir det iallfall ;)
Dock inte idag, för jag är såååå trött!



Kramar Sandra & Robin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0