Våran stora dag är här!

Vaknade klockan sju med sömniga ögon och insåg att idag ska vi gifta oss! Är helt exalterad och nervösiteten börjar komma!

Igår var det lite kaosartat och
ganska stressat efter att jag smitit från jobbet, letade som besatt efter robins pass utan resultat. Vi hoppas mamma hittar det i tid!
Sedan åkte vi ut till festlokalen där mamma, pia och matte hae jobbat på bra! Dom hade varit så duktiga. Väl där så dukades det, tårtan fixades, cupcakesrn gjordes klar o.s.v En massa skulle fixas. Det var superkul, men vi kom ju inte iväg förrens halv sju, men det är ju inte så jätte sent så det var vi ganska tacksamma för :)
Där efter så åkte vi och hämtade upp min klänning (Robin fick blunda och hålla för ögonen)
Sen snabbt hem för att göra corsagenålarna till killarna.
Snälla B-g hade fixat tre röda rosor och någon vit blommar (brudslöjan var slut) Så jag band ihop dom och packeterade dom så dom klarar sig till idag.
Sedan åkte Robin iväg med sin marskalk lek, och plockade upp bestmanen simon som anlänt till Ängelholm ett tag innan (stackaren fick sitta och vänta)

Jag packade bilen med ALLT jag skulle ha med och sedan drog jag till min tärna :) Där fick jag äntligen lite ordentlig mat! (hade glömts bort under dagen) och även lite god cider att dricka. Sedan blev det myskväll med filmer (bröllopsduellen och halva pretty women) Och en massa snacks! GOTT :) det var så skönt att varva ner oc bara slappa lite kvällen innan :)
Sen råkade jag och syster ligga och prata bort en stor del av natten, så vi somnade väl inte förrens 01.15?

Och så ringde som sagt klockan nu klockan sju. Då lg ella och sjöng i sitt rum så honf ick komma in. Syster har nu hoppas in i duchen och Leah kom precis in genom sovrumsdörren :) Nu är tärna, näbbar och bruden uppe ;) Det blir att binda i hop brudbuketten, Äta en god stor brunch, klä sig, fixa hår på alla, sminka sig, se till att man får med sig allt, och sedan är det dags!
Är nervös! Och så hila förväntansfull!!!! :)




Nu ska jag gå och klä på mig lite så jag vaknar till ordentligt. Och umgås lite med näbbarna :) Sen binda brudbuketten och sen är väl syster klar i duchen? ;)

Ses snaaaaaart :)



Kramar Sandra & Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0