tre dagar kvar och smått panik!

Tre dagar kvar tills the day, eller ja, denna dagen är ju snart över, då är det bara två...
och här sitter vi med festhäfte som inte blir färdigt!!! Det visar sig tydligen att våran framsida (som är så GRYMT snygg) innehåller så mycket färg (främskt gul/guld) att en ny färgpatron räcker endast till 18 stycken sidor :S
Sen blir resten av utskrifterna i lila! Vist det är fint, men pajar helt våran färgtema och så fort jag ser det vill jag bara skrika!! Så här sitter vi nu, har bara 18 av 46 framsidor i rätt färg, och tre andra sidor färdigutskrivna (dock inte med korekt mörkröda fina hjärtan, utan dem är också lila!) men det funkar ändå, det kan jag acceptera. Men lila framsidor????? Nej.. Och det är en massa andra sidor som ska skrivas ut, tydligen har vi ingen bläck kvar heller? Så vi behöver det också, ska se om jag dock bara kan kopiera dem på jobbet i morgon. Men färgkopiering tror jag dock inte alls att det finns på jobbet :S
Just nu känns det bara som jag vill gråta! Det är bara ett par dagar kvar, imorgon är HELT fullbokat med tårtbakning, muffinsbakning, packning x 3, plocka fram och lava in allt i bilen som ska till festlokalen, ducha o.s.v o.s.v. Jag sover inte just nu för att jag faktist har haft en massa smått att göra. Det är sådant jag normalt älskar (och gör fortfarande) MEN när det då kommer ett sånt här problem så känns det mest som jag vill lägga mig ner och gråta tills någon fixar problemt. Jag orkar inte med detta just nu!

Ska försöka att släppa detta, annars kommer jag inte kunna sova alls i natt! (ska dock upp om 6 timmar igen då jag börjar jobba tidigt imorgon) Vist har det mesta i våran bröllopsplanering gått smidigt jämfört med så många andra pars, så detta problemet är väl ingenting? Men det är väl mest för att det händer nu, tre dagar innan vigslen! Och vi har så mycket att göra ändå :S


Men syster var iallfall här igår och provade sin klänning!

TADA!! Här är klänningen! (spetsen är dock inte fastsydd på denna bilden, utan bara nålad. Men NU är det fastsydd och klar) Tycker den blev riktigt snygg!!! Och syster älskar den med och säger att det är väldigt skön att ha på sig, så det är ju kanon!
Tror hon kommer bli riktigt snygg på lördag i denna klänningen och håret uppsatt ;)
TACK FINASTE MAMMA FÖR ALLT DU HAR GJORT MED DENNA KLÄNNINGEN :) Den är precis vad jag önskade att min tärnas klänning skulle vara!

Och igår så tonade jag mitt hår, så det blev lite mer intensivt brun färg. Och så satte jag in ny färg i Robins hår så utväxten försvann.

Så här stiliga blev vi ;)


Och idag så gjorde jag klart buketterna till tärna och näbbarna!

Här är Tärnans bukett!

Och så här se näbbarnas buketter ut!

Vad tycker ni om dom??


Vi var även idag och hämtade ut mitt pass, så nu kan vi resa ;) Och så var vi och handlade det sista i matväg. Förutom färska jordgubbar. Och så insåg jag att jag inte har några vita stay ups! Kanske hinner Robin med ett besök till stan i morgon?
Blev dock inget övande på dansen idag! -F*N- Måste göras i morgon!!
Eller ska vi bara ta en tyst svängom nu innan jag går och borstar tänderna? då har vi iallfall övat!


Men nu borde jag seriös gå och lägga mig!
Önska oss lycka till i vårat kaos-panik-stress nu! ;)


Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: Agnetaa

Kära blivande brudpar!

Denna prövning innan bröllopet är till för att ni ska förberedas på uthållighet,sammarbete,stresstålighet mm inför alla era ljuvliga år tillsammans!

;-) Allt kommer att bli helt och hållet alldeles,alldeles underbart...det är jag fullkomligt övertygad om <3

2011-09-22 @ 00:18:53
Postat av: Bodil

Jätte fina buketter, och klänningen är jätte fin.

2011-09-22 @ 15:04:14
Postat av: Bloggare Sandra

Ja om detta var prövningen så får jag säga att vi klarade det ganska så smärtfritt ;)

Roligt att du gillar buketterna och klänningen Bodil ;)

2011-09-22 @ 23:52:23
Postat av: Bloggare Sandra

Ja om detta var prövningen så får jag säga att vi klarade det ganska så smärtfritt ;)

Roligt att du gillar buketterna och klänningen Bodil ;)

2011-09-22 @ 23:53:47
Postat av: Agnetaa

Jag gillar också ALLT!!!

2011-09-23 @ 01:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0