Ordning i kaoset?

Här i Kollektivet Ängeltofta så är det lite kaosprylar. våra bröllopssaker ligger överallt i huset, mina pysselsaker är överallt efterssom jag håller på med lite av varje. Det står lådor över allt, bokhyllan är täckt av present askar, blommor hänger på tork i vardagsrummet o.s.v Kan lätt uppfattas som lite kaosartat, men vad ska man göra?
Säger iallfall TACK för att ni står ut med att ha våra bröllopssaker överallt i huset, vet att det lätt kan bli frustrerande att ha saker överrallt där dem inte ska vara. Tack för att ni står ut! Det försvinner snart ;)


Tänkte lägga upp en bild på våran caketopper :)

Tycker den är superfin :)
Det enda negativa är väl kanske isåfall att håret inte stämmer överrens, jag är inte blond, och robin har långt hår. Hade vi haft lite och lust så hade vi kunde måla om det, men just nu är det inte prio nummer ett så att säga.
Tycker om den mycket iallfall ;)

Jag testade även att göra corsagenålar! Jag ska ju göra brudgummen, bestmenen och marshalkens corsagenålar (knappnålsblomma) Så tänkte att det kan vara bra att testa innan så man vet hur svårt det är.
Köpte en billig bukett rosor i buktiken och sen tog jag lite vad vi hade hemma. Så det är inte rätt blommor alls nu, så ni tänker på det!

Här är dem! Vad tycker ni?
Blommorna fick givietvis gå igenom vårt 24 timmars-test och det fungerande finfint! Tog fram dem efter 29(!) timmar i kylen, och dem var lika fina som när jag satte in dem!
Så det kommer fungera iallfall! :)
Men som sakt, kommer inte vara dem blommorna och dem färgerna!


Och igår så kom Älskling hem från Norrköping igen. Han och Marshalken åkte upp i fredes efterssom Robin skulle få sin svensexa där under Lördagen! När jag pratade i telefon med dom (nästan alla kändes det som!) så lät det som de hade jätte roligt :) haha!
Bilder kommer från svensexan, kanske ikväll eller i morgon :)


Nu ska jag läsa på lite om lärandet i skolsystemet, innan jag åker till jobbet.


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Agnetaa

Tycker du gott kan lägga till bröllopsfixare i ditt framtida CV! ;-) Vad du ligger i!Det är nog tur att ni kommer iväg på en bröllopsresa efter det här så du kan vila upp dig!Jag hoppas det gick bra för Robin idag stor kram

2011-09-12 @ 23:04:38
Postat av: Bloggare Sandra

Tack för de orden Agneta ;) Tror också det kommer bli väldigt skönt med en bröllopsresa efter bröllopet ;) Haha. Det är mycket att göra, men jag älskar också att göra det ;) Ses snart! Kramar

2011-09-13 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0