Imorgon ska vi gifta oss!!!

Sitter på jobbet, tar en paus med att gå in på datorn XD
Skulle kolla om jag fått svar på ett mail, och jo det hade jag. Dock inga roliga nyheter. Tiaran till Leah kommer inte efterssom den plöstligt är slut i deras lager! (en rad svärdommar från mig!!!!!)
Så nu vet jag inte riktigt, kan man hitta någon sådan minitiara i ''kam'' modellen i stan, eller rättare sakt, vid maxi/öb? Hmm känns inte riktigt realistiskt, eller?
Suck..
Sånt här man vill pyssla med så här dagen innan sitt bröllop!

Men solen skiner iallfall (åtminstånde ibland) och jag försöker koppla av lite innan allt med festlokalen drar igång. Är helt ensam på jobbet så det är iallfall tyst och lugnt ;)

Och Robin håller på för fullt där hemma med att baka bullar. Tror det går ganska bra för honom, han har fått klart två tre plåtar sist vi pratade ;)
Dock har han ett annat STORT problem, vi hittar inte Robins pass mitt i allt! Måste fixas!!! -lite smått panik över-



''damdamdadam damdamdadam, damdamdadamdamdadamdadadam''

Nej se om man kan fixa tiara-problemet nu kanske. Sen göra lite mer jobb här, så man är redo att sticka så fort man kan så vi hinner fixa festlokalen (måste dock köra inom stan eller något för att köpa rosor till corsagenålarna som robin och bestman och marshalk ska ha)


Vi är sååå spända och exalterade nu! Snart är en del av våra gäster på väg ner till skåne, och en del gäster håller på att fixa för fullt här nere, och ja.. det är så mycket! Så roligt!


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Linnea här, från Bettysagorna.

Vill passa på att önska er lycka till med allt.

Jag har troget läst allt här på eran blogg och är så glad för eran skull!

Hoppas att den stora dagen imorgon blir underbar!

Massa kramar från Hälsingland! <3

2011-09-23 @ 21:43:18
Postat av: Bloggare Sandra

Gulliga Linnea :) Så snällt att du har följt våran planering :) Nu är våran dag här ch vi är så förväntansfulla :) Självklart kommer vi lägga upp massor av bilder sen som ni kan få titta på :)

KRamar

2011-09-24 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0