Det närmar sig med stormsteg!

Idag är det bara 8 dagar kvar! Och denna dagen är ju snart helt över, det är snart lördag och det betyder att det är exakt en vecka kvar! Kan på riktigt inte förstå att det snart är dags, vart har tiden tagit vägen?
Är så himla förväntansfull och exalterad! <3


Och vi håller på förfullt att fixa allt. Vigselprogrammet är fixat nu, och festhäftet görs för fullt! Vi börjar verkligen bocka av allt nu och det känns fantastiskt bra!
Har även fixat med jobbet och bytat pass med min arbetsgivare, så istället för att jobba 12-16.30 så jobbar jag 7-13 (men kommer nog gå liiiite tidigare) Så jag kan vara i festlokalen sedan efter det och dekorera och göra allt det dära roliga :) Har även fått förbud från mamma och moster, så jag och Robin får inte lov att vistas i festlokalen efter 17-18 tiden utan då ska vi åka till våra respektive ställen och njuta av kvällen ;) Dom är så söta :) Så det var bäst att fixa med jobbet så jag kunde åka dit tidigare. Mamma och moster och matte och eventuellet Robin kommer åka ut till festlokalen redan 07.00 på fredag för att laga mat och sådant. Så duktiga! :)
(Har jag förresten berättat den lustiga saken, att våran präst visade sig vara bror till min arbetsgivare?! Världen är bra liten ibland!) :D


Och jag håller på att måla mina rosor. Gjorde ett gäng i förra helgen (bäst att göra det på helgdagar när jag kan lägga flera timmar på det, inte efter jobb och så där man bara har lite tid och man ska äta och sova o sådant) Målade dom röda, men är inte riktigt nöjd med färgen så jag ska nog måla dom en gång till :S Och sedan ska ett gäng ha en annan desing så det hoppas jag att jag klarar på första försöket! Detta är ett projekt som ska vara klart senast Söndag natt! Håller även på med presentaskarna. Har gjort alla nedandelar. Nu ska jag bara göra locken och skriva på dom. Hoppas jag på söndag hittar det korrekta innehållet till askarna, så vi kan fylla dom och stänga och packa ner, så kan vi pocka av askarna med på To Do-listan!
Ska alltså iväg på city gross på Söndag med moster pia och moster mija och då ska jag handla en hel del (förhoppningsvis) av maten som ska vara till festen! Ska bli väldigt roligt :)

Vi fick hem våran fem engångs kameror som vi ska ha till festen!

Tyckte dock inte dom passade på våra bord så Robin klädde om dom :

Tada!! Snyggare, tycker vi iallfall ;)


Och idag var vi och hämtade Robins vigselring!

Är tuvärr en dålig bild (min fokus på kameran är kass sedan en tid tillbaka, måste fixas!)
Men ringen är faktist hans förlovningsring. Han tycker så mycket om den, och vill bara ha en ring. Så därför kom jag med förslaget att man kanske kan designa om den lite så den ändå blir lite ny och speciell. Så det fixades!
Vi använde guldet från min vigselring (förminskade ju min och då blev det en bit guld över) och så gjordes det en guldtråd över ringen, och en oxiderad kant vid sidan om. Även vårat vigseldatum graverades in brevid förlovningsdatumet (nu behöver han aldrig glömma bort något av datumen!)
Riktigt nöjda med resultatet!

Så här är våra vigselringar! Nu matchar dem faktist varandra, fast är ändå så inviduella! Älskar dom!
Vad tycker ni?



Mycket på gång nu! Men det är väl helt förståligt så här nära bröllopet? ;)
Blir bara mer och mer exalterad för varje dag som går, för varje sak man bockar av, för varje dröm man drömmer på natten :D Snart är det dags..


Kramar Sandra & Robin





Kommentarer
Postat av: Agnetaa

Jättefina ringar roligt att ni lägger er egen tuch på ringar...och ja det gör ni ju på hela alltet!:-)

Ska bli skojigt att få delta på er stora dag!Kram

2011-09-17 @ 12:39:02
Postat av: Bloggare Sandra

Roligt att du gillar dom :) Vi är extremt nöjda med ringarna, känns toppen! :) Ska bli jätte roligt att träffas igen! Kramar

2011-09-17 @ 16:00:34
Postat av: ohelli.se

HIttade er blogg via bröllopsguiden!

Stort grattis till ert bröllop. och lycka till.

Jag hoppas ni uppdaterar hur er fina dag blev.

Kram E

2011-09-19 @ 22:32:13
URL: http://ohelli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0