Nygifta :)

Ja nu har vi varit gifta i en och en halv vecka!

Vårt bröllop var helt otroligt magiskt! Både jag och Robin känner att vi inte kunde fått dagen bättre på något sätt!
Tack för alla som delade vår dag med oss!
Tack till mamma som sytt klänning, hjälpt till att fixa och dona när saker slutade fungera och blev galet och så vidare. Och tack till mamma, pia och matte (och b-g) för att ni fixade i köket, lagade all mat, ställde fram och ut allt, för att ni fixade i lokalen, för att ni städade undan, Tack Åsa för att du var en så fantastisk Toastmadame, Tack syster för att du var den perfekta tärnan som tänkte på saker inte jag tänkte på (tillexempten skivan med våran valslåt) och lät mig bara få mysa och må bra och göra dagen som jag ville ha den! Tack till Dine som lät mig kupera hela huset, och för att du köra oss till kyrkan, för att du sedan snällt väntade under bröllopsfotograferingen för att sedan köra brudföljet till festlokalen! Tack till Jenny och Felicia för att ni ställde upp och fotograferade till våra bröllopsfoton! Tack till Lek för att du ställde upp och var marshalk och gav bort mig i kyrkan, Tack simon för att du var bestmen! Tack Leah och Ella för att ni var såna söta och snälla och fina brudnäbbar! (helt otroligt, leah var vaken och allart hela dagen, kvällen och natten!!) Tack till Bengt, B-g, Agneta, Simon, Bodil, Leah, Peter, Simon, Nicko, Andreas, Fredrik,Lollo för era tal! Tack alla ni som köra/åkte långt för att vara med på våran dag, tack ALLA för att ni varit med, lyssnat på våra planeringar, hjälpt oss på oändligt många sätt, Tack för alla era Gåvor (Tack för en fin bröllopssemester!) Tack för att ni fanns där hela dagen, kvällen och natten och bara delade våran glädje! TACK TILL ER ALLA SOM VARIT MED PÅ VÅRAT BRÖLLOP!!!
Utan er skulle aldrig dagen blivit den det blev <3 Stort tack till alla er 45 Gäster!!!!!!


Vi känner oss så otroligt tacksamma, just för att dagen blev som en saga för oss. Vi är helt överlyckliga!
Och dagen efter bröllopet, då vi var på ett mysigt strandpenisonat i Båstad, så bokade vi en sista minutenresa för pengarna alla fina människor satt in/gett. Så 04.00 hämtade min låssas papap B-g oss och körde oss till Malmö flygplats (Tusen tack B-g för att du körde oss!!!!) Och klockan 08.00 så åkte vi till Soliga Menorca.
Fick ett otroligt vackert hotell, precis vid stranden. Blev en helt underbar vecka med så otroligt mycket kärlek.! Tack alla för att ni gav oss den veckan <3

Bilder på semestern kommer komma in såfort jag har sorterat i bilderna :)
Och bilder på bröllopet kommer komma naturligt vis! (kan passa på att säga nu till alla er som fotograferade under våran dag, VI VILL HA ERA BILDER :) Är det bara några bilder så maila dom till mig(eller robin) är det många så bränn gärna över dom på en skiva och ge/skicka till oss. Vi skulle bli ofantligt glada!

Så fort vi själva gått igenom alla bilder från alla människor så kommer vi lägga upp dom här det lovar vi, för vi älskar dom ju själva och vill visa hela världen ;)


(och jag ska lägga upp ett inlägg på hur man gör pappersrosorna också sen)
När allt detta är gjort så kommer denna bloggen att avslutas ;S För nu är vi gifta, och kommer då gå över till en ny blogg där ni får följa vårt liv så gifta istället (önskan från svärmor som sitter 40 mil bort)


Så TACK igen, och bilder kommer :)


Kramar Herr & Fru Ny Gifta :)




Kommentarer
Postat av: Agnetaa

Älskade herr och fru Nygifta!

Det jag gått omkring och pratat om den sista 1 1/2 veckan är ert fina romantiska bröllop. Fru Nygift, fin som en prinsessa som glänste hela dagen. Min son herr Nygift, som såg ut som sagans prins där han dansade med sin prinsessa.hoppas ni minns och känner den kärlek som lyste om er på er dag och alltid, finns där för varandra i glädje och sorg.Ni är gifta nu och har tagit på er det "ansvaret".

Sandra hälsa och tacka än en gång din fantastiska familj som hjälpte er så mycket. Ni/de hade ordnat det helt fantastiskt.

Nu ser jag fram mot att den nya bloggen skapas och jag har många fina bilder från er dag som jag njutit av många gånger redan.

Stor Kram från svärmoren som sitter 40 mil bort.

ps. Kom hit snart ds.

2011-10-05 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0