Första bilderna via bloggen :)

En del av er har kanske sett bilder på facebook från folk som lagt in, har själv inte lagt in några bilder där (förutom min nya profilbild!) och inte heller här. Detta för att jag del haft ont om tid, och dels för att jag vill ha alla bilder från folk innan jag lägger upp ;) Men nu vet jag att dem är på gång! Bilderna från svärfar och ninni är på väg till oss via posten och bör komma på måndag, och moster pias bilder har jag och ska kopiera över till datorn. Har fått bilderna som tomas fottade med. Så det börjar komma, till er andra : Skicka oss bilderna!!! Är det många så skicka/ge dom gärna på en skiva eller usbminne så vi kan föra över dom till våran dator och sen ge tillbaka skiva/usbminnet till er! Tack på förhand ;)

Men jag tänkte iallfall bjuda på några första bilder, som vi kallar lite mer konstnärliga bilder, som är tagna av Tomas som är gift med Malin! Så här får ni se några :




(vår fina transportbil där vi körde med taket nere mer än halva vägen, så fint var vädret!)

Brudvalsen!



Det blev inte bara vals, foxtrott, polka och bugg, utan även lite klassisk '''galendans i ring'', här på bilden är jag, Malin och Åsa ;)

TACK TOMAS (och Malin) För bilderna, vi älskar dom :)

Ska se om vi lyckas lägga upp en liten filmsnutt på våran första dans som gifta med här:




Tack igen för allt deltagande på våran stora dag :) Fler bilder kommer snart ;)



Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh Sandra och Robin!

Vad fina ni är på bilderna!

Och vilken vacker klänning du hade!

Fick en liten tår i ögat när jag såg videon, så oerhört vackert!

Massa kramar! <3



/Linnea (Hälsingland)

2011-10-09 @ 15:20:24
Postat av: Bloggare Sandra

Tack Linnea, blir så glad :)

Vi hade en helt magisk dag, kväll och natt, blev allt vi önskade och mer därtill <3

Och tack för att du hela tiden följt våran resa ;)

Kramar från oss till dig ;)

2011-10-09 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0