en massa bilder från våran stora dag!!!

Nu kommer äntligen lite fler bilder :) idag har vi förresten varit gifta i fyra veckor, och på måndag är det exakt en månad! Gud vad tiden går fort. Bröllopet finns i så klara bilder i mitt inre, och jag blir så glad varje gång det poppar upp i mitt huvud :)

Men iallfall så kommer nu lite bilder. Förbered er på en massa bilder här: (Dock är det inte ens en bråkdel av alla bilder vi har, men kan inte lägga upp alla bilder här ju!)




En av mina bästa vänner (''storebror'') Gav bort i mig i kyrkan:


Finaste syster/Tärna sjöng i kyrkan. Så Vackert!! Och Dine kompade på piano till alla låtar! :


Söta näbbarna!




Vi blir ett:


Robin överraskade mig med att sjunga!




Supernygifta!:


Brudtåget:


Stiliga karlarna!:


Bruden med marshalken:


Brudföljet får slappna av framför kameran:


Underbara följetåget som var så snygga! Tärnan i den enormt snygga klänningen mamma sytt, tärnorna i klänningar från usa och bestman och marshalk i stiliga kostymer! Och dem matchar varandra, hör i hop,
passar in med oss! Är så nöjd över hur dem smälte samman till en så snygg grupp!


Och bruden med sina bästa tjejer! :


Kärlek:


Ringarna! (och buketten som jag lyckades binda själv, blommorna dock en gåva från syster)






Herr & Fru Nygifta:




Vi möts av en brudskål av gästerna:






Vi bjöd på Buffe (som snälla mamma och moster Pia lagat och fixat med)


Honörsbordet:


Bröllopstårtan! (som jag och Robin gjorde HELT själva från grunden!)




Vi överraskade gästerna med ett stort fyrverkeri:


Det dansades :





Där var lite bilder, hoppas ni gillade dem. Det är verkligen bara bilder ur det stora hela. Ska se om bilddagboken kan funka i dag eller i morgon och försöka lägga upp många fler bilder där, skriver då här så ni kan gå in och kolla :)

Tack Jenny för dina bilder!!! Dem var verkligen helt kanon! :)
(påminner er andra som faktist inte lämnar över kopior på era bilder från våran stora dag (gärna från festen) Så vill vi gärna ha bilderna! :) )

Tack alla igen, för att ni fick våran stora dag att bli en riktig sagodröm!
Känns som jag vill göra så mycket, som vi vill säga så mycket mer än bara tack. För vi är så tacksamma för er ALLA för allt ni gjorde, för att ni deltog, för att ni fick allt att bli precis vad vi önskade oss och mer där till.
Känns som ordet Tack inte räcker.. Men hittar inget annat sätt att uttrycka mig! Tack! Ni ska veta att ni är guld världa och vi är så oerhört tacksama för er alla!


Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: felle

där var ju inga bilder jag tagit

2011-10-22 @ 20:11:19
Postat av: Bloggare Sandra

Men stackars felicia :( Men som jag skrev så kan jag inte lägga ut alla bilder här, utan försökte bara visa dagen i sin helhel. Och efterssom du faktist aldrig gett mig dina bilder så har jag endast fått kopiera från facebook och vet då inte vilka bilder som du tagit utan dem har gått ihopa med andras bilder som pia och peters :S Men dem finns! :)

2011-10-23 @ 01:15:12
Postat av: Maria

Ååh, Sandra!!! Vad vackra ni var och vilken fantastisk dag det verkar har varit. Du är nog en av de finaste brudarna jag sett <3



Önskar er all lycka i framtiden med ert äktenskap.

2011-10-27 @ 15:15:47
Postat av: Bloggare Sandra

Tack Maria! Det var fina ord <3

2011-10-27 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0