Lite omstrukturering!

Vi har pgr av lite tråkiga omständigheter bytat Robins Bestman. Det är numera robins (och även min för den delen) vän Simon Andersson som axlar den rollen! Alla är väldigt nöjda med hur det ligger till nu, Simon är glad över att få vara bestman och Robin är glad över att han ville ställa upp då dem är nära vänner. Så i slutändan så har det nu blivit bra igen :) Ser fram emot att få se dem tillsammans med marchalken i sina stilia utstyrslar :)


Vi tänkte också passa på att ge ett litet tips till på boende:

Om man är ett litet sällskap som ska åka så finns det t.ex Torekovs Camping, som har stugor att erbjuda.
Dem har bland annat 4 bäddstugor i prisklasser på 1300kr till 1500kr för två nätter! Är man då fyra så blir slutsummar inte nämnvärt dyr per person (mellan 300-500)
Dem har också 6 bäddstugor för 1800kr för två nätter, och slår man ut det på 6 personer blir det 300 per person.
Så det är ett litet extra tips. Gå in på deras hemsida för mer information www.firstcamp.se och tryck på Torekov.


Annars så finns det nog inte något konkret att berätta.
Vi har lyckats organisera så att på den stora dagen så kommer vi tjejer (brud, tärnor och näbbar) vara tillsammans ända fram till vigsel. Jag kommer sova hos min syster som är den ena tärnan och hennes två döttrar är ju våra näbbar. Och min andra tärna Hanna kommer kanske också sova över där, annars kommer hon till oss på morgonen. Så kommer vi ha en riktig mysstund med frukost, och sedan fixa till oss (hjälpa varandra med hår och smink), lyssna på musik och dricka och äta lite gott. Sedan kör min systers vän oss till Möllekapell :)
Känns otroligt bra att vi har kunna organisera det så bra! Jag har ju alltid viljat att på den stora dagen så ska jag få ha alla ''mina tjejer'' nära mig och vi ska göra oss i ordning tillsammans och bara ha det superfint innan det är dags för mig att få träffa min blivande man i kyrkan :)
Förhoppningen är att även Brudgummen ska få vara med sin marschalk och bestman redan från kvällen innan, men annars blir det från tidig morgon fram tills vigslen. Det kommer nog också att lösa sig ;)

Annars är det inte så mycket nytt just nu! Fortsätt att följa våran blogg!


Kramar Sandra & Robin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0