lite av allt...

Nu var det ett tag sedan vi lämnade lite rapport här (tycker iallafall jag)
Jag provade iallafall för ett tag sedan att måla naglarna i lite olika varianter för att se om jag hittade något som jag kunde tänkas vilja ha på bröllopet.



Blev fem varianter här. Gillar ni något av dem? Själv har jag ännu inte bestämt mig för om det blir något av dem här eller om jag hittar på något annat ;) Vi får se!


Vi har även hittat tyg till våra tärnor!!!


Fick med oss en stor påse hem från tygaffären. Hittade en otroligt fint tyg, i den färg vi tänkt oss, och på rea dessutom! Tidigare kostade tyget 200kr/metern (helt sjukt!) men nu kostade det bara 50kr/metern! Kändes som det var ödet! Tur att mamma bestämde sig för att vi skulle prova att kolla i den lilla tygbutiken nära här innan vi begav oss till en stor i Helsingborg!
Så vi köpte tyg till två klänningar, plus matchande foder, och dragkedjor och trådar, så allt går i samma färgton. Det hela gick på 1000:-, vilket jag inte tycker är farligt för två brudtärneklänningar! Tack till mamma och moster Åsa som lånade oss pengar tills löningen är här, så vi kunde köpa tyget nu när det fanns där ;)


försökte ta ett foto som visade färgen men det lyckades inte riktigt, här ser det lite mer lila ut än vad det är. I verkligheten så är det mer mörkrött, vinrött kan man säga! Och så är det glansigt som balklänningstyg! Tror det kommer bli helt perfekt när dem väl är klara! Är riktigt spänd på hur resultatet blir!!


Så det kommer uppdatering kring tärnklänningarna snart! För övrigt så.. är det full rulle! Samtidigt som jobb, semesterplanering, festplanering så planeras även vårat bröllop som nu sakta närmar sig! Och det känns så otroligt fantastiskt! <3
Nu börjar det även droppa in folk som tackar Ja till inbjudningarna vi skickar, och det känns roligt att dem gör det redan nu, även om det för vissor är o.s.a senast den 3 augusti... Men det är kul när folk tackar ja direkt, värmer lite ;)
Och i veckan ska vi åka och kolla på våran festlokal, ta mått och bilder och sådant. Och just nu håller jag på att baka olika cupcakes för fullt för att testa smak och hållbarhet så vi vet vilket recept som fungerar på våran stora dag :) Och så letar vi psalmer och sådant med. Blir lite mixtrande då dem ska passa oss båda och givietvis kyrkan! Men det går framåt där med. Kanske ni har några förslag??


För övrigt vill vi bara säga : KOMMENTERA MERA! Tycker ni har blivit lite slöa på att kommentera och det tycker vi är tråkit, och då är det inte lika lockande att fortsätta skriva...
Så kommentera!



Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag tittar till er här på er sida så gott som dagligen och hoppas verkligen att du fortsätter att skriva om er planering.

Tum & lillfingernageln tycker jag var finast.

En sång som jag verkligen tycker om men som i och för sig inte är nån psalm är: Kärleken förde oss samman ,Ulf Lundell Ha det bäst saknar er Kram

2011-06-21 @ 21:24:12
Postat av: Agneta

Hmm...jag kommenterar och kommenterar men vart försvinner mina kommentarer???

Jag tittar in här på er sida så gott som dagligen och hoppas verkligen att du Sandra fortsätter att berätta om er planering.Det är så roligt att följa er.

Tummen och lillfingernageln tycker jag är finast.

En låt som i och för sig inte är någon psalm men väldigt fin tycker jag är:Kärleken förde oss samman ,Ulf Lundell.

Saknar er,kram

2011-06-21 @ 21:33:19
Postat av: Bloggare Sandra

Ja dem här inläggen ser jag ju Agneta, kanske varit något strul tidigare?? Men det är roligt att du går in och läser :) Hoppas ni är många som gör det!

Kramar

2011-06-21 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0