Klänningen är beställd :)

Japp, så är det! Jag har beställt min brudklänning :)
Finaste mamma gjorde det möjlighet, genom att hon betalade den! Hon är helt underbar och superfin som gör detta! Blev helt överlycklig!
Så en otroligt vacker klänning är nu beställd och ska leveraras om fyra veckor! Hittade en otroligt fin klänning på nätet, för en vettig summa - 1650:- (sedan frakt + underkjol) Men allt som allt hamnade på 2100, vilket jag tycker är en rimlig prisklass på en bröllopsklänning. Och kontaktpersonen är otroligt hjälpsam och snabb så det känns väldigt bra. Och klänningen är så fin :) Kan tuvärr inte lägga upp en bild på den efterssom den blivande maken inte får se klänningen förrens på bröllopsdagen.

Så nu vill jag bara att fyra veckor ska gå så jag får hem klänningen och kan få prova den! Är så spänd!! :) I natt drömde jag bara om klänningen HELA tiden, ena gången var det för liten, andra var den för kort, tredje gången så satt sen helt perfekt men då tappade jag bort den o.s.v Får hoppas dem drömmarna slutar och att min klänning kommer fort :) Är som ni nog förstår väldigt spänd och glad just nu, klänningen är det ju ändå något speciellt med, den har man drömmt om i hela sitt liv så ;)


Annars så planeras det lite fram och tillbaka, det diskuteras lite mat och stolar. Och idag ska vi iväg och kolla tyg i en butik här nära, se och där finns något fint tyg till brudtärnornas klänningar, inom våran prisklass! Håll tummarna!


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0