Gäster är inbjudna!

Puh, det har varit mycket med flytt och examen, men nu har vi äntligen landat i Skåne och kan ägna mer tid till bröllopsplaneringarna :)

Vi fick våra kuvert till inbjudningskorten på utsatt tid! (komiskt dock att det tag längre tid att skicka vanliga enkla, vita kuvert, än att trycka upp speciella kort med text och bakgrund och skicka!)



Så här ser våra inbjudningskort ut! Älskar verkligen designen på dem! Så roligt att vi båda har samma smak på saker ;)



Med i inbjudningarna skickade vi också en liten ramsa som förklarar att vi endast önskar oss pengar till våran bröllopsresa. Vi har valt att göra så att dem som vill ge oss en present = donera lite till våran bröllopsresa, ska sätta in pengar på ett konto vi öppnat för detta syftet, så att vi sedan efter bröllopsdagen kan ta och boka en sista minuten resa och resa dit vi hamnar <3
Våra gäster som kommer långväga ifrån (Hela Robins sida plus några gemensamma vänner bor ju uppe runt Norrköping = 40 mil bort) så skickade vi även med en liten karta för att visa på vart vigslen kommer vara och vart vi sen kommer ha bröllopsfesten (skiljer ca 6 mil på platserna) så dem kunde få en liten översikt på det hela.

Inbjudningskorten är skickade och en del vet vi har fått dem efterssom dem redan tackat JA ordentligen, så vi kan skriva upp dem på gästlistan! Super roligt att få bekräftat att folk kommer :)



Det blev en del kort att skicka ;) Men det var bara roligt att göra!


Så det är väl det senaste. För övrigt så var jag och min ena moster i Ullared i går och då inhandlade jag lite pysselsaker till bröllopet, tycker det är så roligt att pyssla så jag kommer göra mycket själv ;) Även sambon gillar att göra en del så det kändes bara självklart att välja att inte köpa färdiggjorda saker utan faktist göra dem själv!

Och på Söndag kommer mina brudtärnor hit för att tas mått på, så vi kan se med mönstret och får veta hur mycket tyg som behöver köpas! Är så glad att jag har mamma och moster Pia som ställer upp och gör klänningarna, för jag förstår ingenting av det dära! Men det ska bli kul att starta projektet med klänningarna, och även att tärnorna ska få träffa varandra! (Dem känner nämligen inte varandra)


Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: Issa

Vilka fina inbjudningar! Du får visa lite bilder från bröllopet sen tkr jag, vore skoj att se! :)

2011-06-03 @ 19:29:37
Postat av: Bloggare Sandra

Tack så mycket, Roligt att höra :) Givetvis kommer vi visa upp bilder från bröllopet, så mycket att du inte kommer orka titta på alla, haha ;)

2011-06-03 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0