Brudklänningen är här!! :):)

Idag så kom min brudklänning! Otroligt snabb leverans! (knappt fyra veckor!) Var lite nervös när jag öppnade paketet, det här är ju ändå klänningen man drömt om i hela sitt liv, -tänk om den inte är så fin i verkligheten, tänk om den inte passar o.s.v
När vi fått upp klänningen så blev jag chockad över hur fin den faktist var! Och sedan fick jag på mig den (kära mamma fick hjälpa mig) Så kände jag hur skön den var att bära, och satt helt perfekt över brösten och allt!
När jag såg mej i speglen så var det precis som jag förväntant mig! Helt överlycklig och supernöjd var/är jag :)
Om två dagar så kommer underkjolen med, och så ska jag äntligen köpa ett par skor till. Sedan ska jag testa klänningen igen (tjohoo^^) och kolla hur längden blir :)
Gud vad det känns bra :):) Kan inte vänta på att få prova den igen! -Älskar den!!-


Så hela dagen idag har varit lite av en stor glädje för mig! :)
-Robin är nog mest bara nyfiken, efterssom han inte får se, haha-



Annars.. Min syster har provat klänningen (första stadiet)




Mamma kollar storleken och nålar lite. Syster älskade iallfall tyget och färgen (puh!)
Ska bli spännande att se nästa test då klänningen faktist är sydd! Och att få se min andra tärna när hon testar sin klänning (gör dem en och en just nu i detta stadiet iallfall)
Så det känns som ett steg i rätt riktning angående tärnklänningarna :)


Och i morgon åker vi med familjen till Hästveda Marknad. Mamma säljer ju alltid på den marknaden så det är en liten familjetradtion att vara där. Komma tidigt på första dagen, sätta upp stånd, packa upp tält. Sedan sälja hela dagen, äta gott och titta på marknad. Sedan tivili på kvällen och efter en natt sovandes i tält så säljer man hela dag två med och givetvis shoppar en massa roliga saker på marknaden innan man åker hem :)
Och denna gången så blir det givietvis att köpa en massa små saker till bröllopet <3
Så håll tummarna att vi hittar vad vi letar efter ;)

Jag har min brudklänning :)



Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej på er båda! Kul att läsa att allt går framåt mot er stora dag. Har tänkt på er ofta under vår turkietresa och undrat hur ni har det med allt.

Kan förästen rekomendera Kemer och Turkiet till er bröllopsresa.Det ska dessutom vara "lagom" varmt där om ni kommer iväg i oktober och dit kan ju flyga från Ängelholm.

Börjar bli riktigt förväntansfull inför er bröllopsdag :-)som ju också är en stor dag för mig även om jag "bara" kan följa förberedelserna på långt avstånd :-(.Stor kram till er båda!

2011-07-15 @ 18:25:06
Postat av: Bloggare Sandra & Robin

Roligt att ni är hemma igen! Hoppas ni hade det super i Turkiet :) Vi ska som sagt boka en sista minutenresa dagen efter vårat bröllop för dem pengarna vi får i gåvor, så vi vet inte alls vart vi hamnar (lite av spänningen) Men turkiet är fint så kanske vi hamnar där, får se ;) Hoppas allt är bra där uppe, vi saknar er båda! Kramar

2011-07-16 @ 18:34:37
Postat av: Johanna

Hej på er!

Vad roligt att du fått klänningen. Väntar med spänning på att se er båda fin klädda. Hoppas ni lägger ut lite bilder efter bröllopet :D

Kramar

2011-07-20 @ 14:20:54
Postat av: Bloggare Sandra

Självklart kommer vi lägga ut bilder efter våran stora dag :) Lovar att du kommer få se bilder på oss alla i våra fina kläder och allt ;)

2011-07-22 @ 00:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0