Senaste nytt!

Senaste nytt är väl att det idag är 25 (!) dagar kvar tills våran bröllopsdag är här!!! Vart har tiden tagit vägen?? Helt otroligt! Har en massa saker som ska göras och fixas, men när man då samtidigt har ett nytt jobb så får man kompromissa lite ;) Men jag är ledig fredag i nästa vecka så då har jag en långhelg där jag bara kan pyssla med saker till bröllopet, ser jag mycket fram emot :)

Men förövrigt, så har vi beställt två ypersöta näbbklänningar till Leah och Ella!

Här är den! (dock utan diademet) Blir som en minibrudklänning, och så kommer dem ha tiara/rosett och en liten blombukett vars. Kommer vara så söta! Och färgen på bandet runt midjan är samma färg som min tärnas klänning kommer ha! Vilket vad det jag eftersträvade, så dem hade lite matchning fast ändå var olika!
Klänningarna kommer från Los Angeles i USA, och för två klänningar plus frakt fick vi ge strax över 500 kr! Helt otroligt vilket pris! Längtar så tills dem kommer :):)

Vi har även beställt caupcake(tårtställning)ställningen som jag spanat på sedan vi började planera bröllopet!

Tycker den är så fin! Och så är den praktisk efterssom man kan bygga ihop den hur man vill, om man bara villha te.x tre våningar, eller fem.. Man måste således inte ha alla sju våningar! Passar mycket bra då jag är en riktig bakmamma som gärna bjuder på mycket kakor,tårtor och bakelser. Roligt att ha något fint att servera det i sen i framtiden med.
Ställningen kommer från England, och med frakten så blev summan ca 650 kr!


Och idag så kom ett litet paket hem till oss som vi beställt. Lite dekorationsgrejer som vi håller lite hemligt så våra gäster har något att se fram emot ;) haha.
Men våra supersöta askar måste jag bara visa!
Min ask:

Och robins ask:

Tyckte dem var så söta så jag kunde inte låta bli att köpa dem :D I den ska jag lägga ner lite huvudvärktabletter, cetrizin, plåster och annat smått och gott som man kan behöva på sin stora dag! (vi är ju på olika hål kvällen innan fram tills vigslen börjar)


Och min kära syster tog sig idag hit för att prova sin tärnklänning, men tuvärr så var mamma tvungen att åka in med min låssaspappa till akuten för han hade råkat hugga sig själv(!) i fingret. Kan tillägga att det gick bra för min låssaspappa, han hade tur i oturen iallfall! Så han är hemma igen med ett stort bandage och 16 styng i fingret!
Men min kära syster fick tuvärr inte provat klänningen, så det projektet får stå still tills nästa gång hon kommer hit ;)


Och jag har fått en liten extra lön, fick min första lön på mitt nya jobb i går, har dock bara jobbat i en vecka så det blev inte supermycket, men tillräkligt för att jag ska bli glad. Det innebär nämligen att vi kan beställa lite mer av dem sakerna vi har hittat på nätet! Så det blir kvällens och morgondagens projekt! :)


Kan ni tänka er - Det är bara 25 dagar kvar!!!!!!
Längtar så enormt mycket, träffa en massa folk som man inte sett på länge efterssom dem bor långt bort, och få ha alla sina nära och kära runt sig en hel dag och bara ha det roligt och mysigt! Och framför allt så ska jag få min älskade Robin till Min Äkta Man <3<3



Kramar Sandra & Robin





Kommentarer
Postat av: Agnetaa

Va! Bara 25 dagar kvar...hjälp nu MÅSTE jag hitta en klänning...hinner kanske banta...hur som helst vem bryr sig!!!;-) Det är ju ni som ska gifta er och med allt fint runt ikring som ni ordnar så syns jag inte hi,hi,hi. Kram

2011-09-01 @ 17:11:38
Postat av: Bloggare Sandra

haha ja du nu börjar tiden bli knapp :) Tror dock du kommer hitta något jätte fint att ha på dig. Kan ge tips om att min mamma O moster hittade sina outfitsar via internett (ellos, halens, bonprix) Snygga kläder till billig peng ;)

2011-09-01 @ 18:58:29
Postat av: bella

Hej.
Vill du hyra ut din cupcake ställning?
Jag är i så fall intresserad av att hyra den 13 juli.

Mvh
Bella

2013-06-22 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0