Bröllopsfrisyr!

Tänkte lägga upp bilder på när jag testade att göra min bröllopsfrisyr. Provade flera gånger om utan att få det som jag ville, till sist så hittade jag rätt form på frisyren :) Så tänk på att det inte är tiptopp här, utan lite slarvigt gjort :) tänk också bort att jag är väldigt osminkad här, och har mjukiskläder på mig! Men ni ska ju faktist inte titta på det utan titta på frisyren :)


Som sagt lite slarvigare än vad det ska vara sen, men tänkt bort det ;)





Vad tycker ni om tiaran och slöjan??



Och en bild på själva frisyren utan slöjan på. kommer ha några ''stenar'' i håret sen på stora dagen med. Men annars är det en enkel knut gjord på en hårdonut som gäller! Vad tycker ni??



Så frisyren är fixad, tiara och slöja lika så. Har skor och väska kvar att hitta på min outfit. Men det kommer.
Det är idag 45 dagar kvar till bröllopet!! 45!
Mest stressad nu är vi väl mest över att våran lön inte kommer förrens i slutet av denna månaden, så vi kan inte beställa tårtställning, näbbklänningarna eller dekorationerna förrens dess. så vi hoppas innerliggt på en snabb leverans från USA & England.. Håll tummarna för oss!!!
Och jag känner väl lite oro för att lönen ska vara för liten för att räcka till allt. All mat ska ju också inköpas. och vårat boende på hotellet ska betalas os.v.
Så mycket det ska till pengar för. Men det är inget att gnälla över nu, får väl se vad saker och ting räcker till helt enkelt :)


Måste rusa! Men vi hörs sen!



Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Agneta

Allt klär som du vet en skönhet,tiaran och slöjan är väldigt fina och du kommer att glänsa när den stora dagen kommer!

När kommer Robin upp till Norrköping för sin"prövning" ;-)? Stor kram till er båda!

2011-08-10 @ 19:18:32
Postat av: Bloggare Sandra

ja som man säger : Allt klär en skönhet, inget missklär en apa ;D haha!

Robin kommer upp för sin svensexa andra helgen i september :)

2011-08-10 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0