Letar och Väntar...

Har varit så skönt att ha mamma här uppe på besök och fått bollat ideér kring bröllopet, hjälpte otroligt mycket.
Fick även en fantastisk tidning av henne, nämligen Bröllops Magasinet. Där står mycket och ger en massa insperation! Tusen tack mamma!!



Köpte även en själv, fast den var mycket mindre ;) Sedan har jag även pratat med min syster och fått spåna lite kring ideér och tankar, och det lät som hon gillar spåret vi går på, än så länge iallfall ;) Hon har även tackat JA till att vara en av mina tärnor! Blev så glad för att hon ville! Och hon ska sjunga i kyrkan!
Väntar just nu på att prästen som jag vill ha som vigselförrättare ska komma hem från USA så vi kan få bekräftat om han kan viga oss på det datumet som vi tänk oss (håll alla tummarna för oss)
Först då är datumet helt spikat! Vill att det blir det nu!

Fick en tråkit nyhet angående trubaduren vi tänkt ha på våran bröllopsfest. Han har slutat spela! Är verkligen jätte tråkit! Han har spelat för alla stora fester som min släkt har haft i ca 25 år och så slutar han nu när vi ska gifta oss! Så himla typiskt! Så nu måste vi leta upp någon annan trubadur som uppfyller våra krav och håller våran budget. Inte det roligaste kanske.. Det är ju alltid så mycket tryggare med någon som man VET är bra och kan göra jobbet fullt ut.. Men det ska nog lösa sig! Tänka possitivt, eller hur? ;)

Men nu får det vara färdigskrivet för idag, måste hinna äta lite innan vi ska iväg och arbeta lite!
Hörs senare!


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0