Det går framåt i planeringarna!

Kunde inte hejda mig utan beställde två bröllopstidningar till. Tog Amelias Brud & Bröllop och sedan det förra nummret av Bröllopsmagasinet för jag tyckte så bra om den som mamma köpte till mig :)
Tänkte att har jag gått och väntat i alla dessa år på att äntligen få köpa bröllopstidningar så kan jag väl ändå få kosta på mig några stycken? Jag är ju faktist gift tills när dem nya kommer ut i oktober!



Får så mycket insperation från tidningarna!

Som ni kanske förstått så har vi nu bestämt och bokat datum för vårat bröllop.
Det kommer bli en höst bröllop den 24 September 2011!
Helt otroligt - om fem månader så är vi gifta! Svårt att tro.. Det är så mycket som ska planeras och fixas, och jag älskar det! :)  (sen att man har en, förhoppningsvis två, flyttar framför sig under denna perioden det är en helt annan sak!) Men det är riktigt roligt iallafall.
Nu näst på schemat det är att fråga dem sista personerna som vi vill ha med i själva ''tåget'' om dem vill ställa upp.. Hoppas det!
Men nu vet ni i allafall datumet - 24 September!


Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad sött att ni lagt bröllopet på min och Dans dag. Den 24 sept har vi varit ihop i 22 år. Inte visste jag att du tyckte att det behövdes firas så mycket....;) men kul ska det bli. Ser fram emot det. Ses snart

Kram Åsa

2011-05-01 @ 18:56:12
Postat av: Bodil

Den 24 september är perfekt. Jag ser fram emot det så.

2011-05-02 @ 11:54:01
Postat av: Bloggare Sandra

Komiskt att det är samma dag åsa ;) då har vi mycket att fira ;)

Härligt att folket verkar gilla att vi gifter oss den 24 september, vill ju att så många som möjligt kan komma :)

2011-05-02 @ 16:36:25
Postat av: Agneta

Härligt att få läsa om ert bröllop...

Mitt i all planering kanske du kan kolla/tipsa bra boende för oss långväga gäster.Kram

2011-05-02 @ 19:49:45
Postat av: Agneta

Härligt att få följa planerna om ert bröllop.

Får du tid över i allt planerande så kan du väl kolla boende för oss långväga gäster i närheten av kyrka/festlokal. Kram till er båda

2011-05-02 @ 19:54:19
Postat av: Bloggare Sandra

Agneta, jag ska apsolut ta och kolla runt och se om jag hittar något! Bör vara närmare festlokalen än kyrkan då dem ligger en bit ifrån varandra ;) Kramar

2011-05-02 @ 21:45:15
Postat av: hanna

du anar inte hur glada jag o matte e för ni frågat oss om att vara med i själva "tåget " :) UNDERBARA NI ÄR :)

2011-05-03 @ 22:32:13
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Bloggare Sandra

och TACK till er för att ni ställer upp! Vi är så glada att ni tackade ja, betyder mycket för oss!! :)

2011-05-04 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0