Puh!

Hela dagen har Robin kämpat med att få ut alla sidor till festhäftet, plus varit inne i stan och handlat vita stay ups till mig ;) Och fina låssaspappa och mamma köpte mousserat jordgubbsvin till vårt bröllop <3 Helt otroliga <3

Under dagen på mitt jobb har jag varvat att passa barn, leka med barn, plåstra om barn, städat OCH brottats med kopieringsmaskinen ;) Jag vann!
Kom hem runt halv fem.
Sen dess har det varit saker i ett, det har bakats muffins, tårtorna har gjorts, marispanrosor och blad har gjorts, festhäftena fixade, Semesterpackning har gjort (lite konstig känsla att packa utan att veta vart man ska!) Övernattning innan vigsel-väskor har gjorts, övernattning på hotell-väska har packats. Alla saker som ska till festlokalen imorgon bitt + eftermiddag har packats. Presenter har slagits in. Hmm kan inte komma på resten :S
Helt intensiva timmar (förutom en paus runt 22.00 då jag och robin åt lite mat)
Nu har jag precis tagit en varm duch och ska nu krypa till kojs och försöka sova så gott jag kan.
Ska upp 05.45 igen, för jag börjar jobba 7.00, jippie -eller?- Samtidigt som jag åker till jobbet så kör b-g ut mamma, moster pia och matte till festlokalen. Dom ska börja laga mat och annat smått och gott. Robin ställer sig vid samma tid och bakar en mängd bullar!
13.00 slutar jag (om jag inte lyckas smita liiite tidigare?) Och då hämtar jag upp Robin som ska vara helt färdigbakad. Då åker vi ut till festlokalen och gör jobbet! Pynta och duka och allt som ska fixas!
När kvällen närmar sig så åker jag och robin (portade efter klockan fem!)
och då hämtar fina marshalken upp Robin och hans saker. Jag packar in mina saker (plus tärnklänning och näbbklänningar och buketter) i bilen och kör till min syster. Ska bli så roligt :)


Så som ni nog förstår så har vi en ännu mer intensiv dag framför oss imorgon. Men det är det värt! För jag ska få gifta mig med min Robin <3 Och sedan bokar vi (förhoppninsvis) en resa till varmare land, direkt efter bröllopet! Ska bli så shönt att bara få koppla av med min nyblivna man ;)


Så nu - Till Sängs!


Kramar Sandra & Robin



Kommentarer
Postat av: Agnetaa

Sänder er massor av kärlek i en stressad tid men hallå det hör till...Jag då, borde inte jag sova för länge sen...ska ju köra 40 mil imorgon, nej idag ..asså hallååå...min son gifter sig på lördag!!! ahhhhh panik!!!!;-)

2011-09-23 @ 01:18:32
Postat av: Bloggare Sandra

haha! Ja du jag är precis i samma känsla ;) Blandand känsla av förskusning och panik ;) haha

2011-09-23 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0