Nu är vi hemma igen :)

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka på Öland! Hade helt kanontoppen väder, och vi hittade på en massa roliga saker varenda dag! Så roligt :) Tack alla som var med och gjorde det till en fantastisk semester!





Nu är vi hemma igen och bröllopsplaneringarna är åter igen i full gång!
Frisyren är testad, men bilder kommer senare, eventuellt i morgon. Blogg.se är så slött idag att jag inte orkar lägga upp fler bilder just nu. Men det kommer!

På semestern har det inte varit direkt någon bröllopsplanering, men jag har drömt om bröllopet ganska ofta. Har drömt både att min ena tärna och våran marshalk inte kommer efterssom dem fastnar på vägen när dem smiter iväg till sitt andra bröllop som dem ska på samma dag(idrömmen uppstår väldiga problem kring detta..) Och jag har drömt att jag inser att det bara är några dagar kvar till bröllopet och ingenting är färdigt än. har inte handlat maten, fixat rosor, askar och pynt, klänningen är inte fixad o.s.v (i dem drömmarna har jag stor ångest för att jag inser att jag inte kommer hinna få allt som jag vill ha till bröllopet klart i tid)
Så lite jobbiga drömmar, men ganska roliga också ;)


Sedan har det varit lite tjaffs och mög, men vi kämpar på :)
Här även bokat in vigselsamtal med våran präst nästa tisdag! Ska bli roligt att äntligen få träffa honom och prata om alla sina tankar och idéer :)

Alla gäster utan två har faktist svarat på våran inbjudan nu! Jätte roligt att inte behöva tjata på folk för att dem ska säga om dem kommer eller inte. Så tack för att alla (utom två) har svarat :)
Men nu ska jag pysa till sängs! Vi hörs!


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0