33 Dagar kvar!! :)

jepp, idag är det exakt 33 dagar kvar till ''the day''! Vart har tiden tagit vägen??
Känns väldigt förväntansfullt, och det känns faktist inte så stressigt. Nog mest för att på torsdag så kommer lönen och då kan vi ÄNTLIGEN beställa alla saker : löpare, näbbklänningar, tårtställning o.s.v Även fixa pass till mig och lämna in min ring för att göra den till min vigselring :)
Så på torsdag kommer jag sitta framför datorn (den lilla tid jag får över efterssom jag jobbar två jobb!)
Men det andra får nog tuvärr vänta till veckan efter, efterssom jag börjat på mitt nya jobb (som är jätte roligt) och då hinns det inte riktigt med att åka till stan. men det kommer sen :)

Men syster var iallfall här och provade sin tärnklänning!

Fast Leah som var med tyckte att det var mycket konstigt efterssom klänningen var utochin, men fin ändå! ;)


Lite jobb till ska göras, plus att vi ska högst troligt 'pimpa' upp den med ett litet lager spetts längst ner :)
Så mer kommer angående klänningen...


Gjorde Leah glad genom att låta henne prova slöjan ;) Hon fick även se en bild på hur hennes näbbkläning kommer se ut och den fick godkänt! Tur det!



Annars så flyter allting på. Vi håller på för fullt att göra festhäftet, och jag ska även se om vi kan börja med vigselprogrammet också snart, så det blir klart! Men festhäftet kommer iallfall att bli helt klockrent ;)

Vårt största dilema just nu är väl mest att vi ännu inte fixat någon transport från kyrkan till lokalen... :(
Vi har tänkt innan att jag och robin ska åka själva i något fordon för att få lite egentid.. och sedan följet i ett annat fordon.. Men då innebär det att vi behöver fixa två fordon, men om vi ska åka tillsammans krävs det att vi hittar ett fordon som tar : brudparet, tärna, 2 näbbar, bestman och våra två fotografer = 8 personer..
Vet ännu inte hur vi ska göra :S Att hyra kostar tyvärr allt för mycket.. och vi känner ingen heller som har en fin bra bil... suck.. Ja vi får se hur det blir. Har ni några förslag?


Annars är det som sagt super här! Mina två fina kusiner Jenny och Felicia har tagit på sig rollerna som våra bröllopsfotografer! Dem är helt otroliga på att ta bilder, så vi tänkte att dem två kommer nog kunna ta vackra bröllopsbilder på oss :) Tack tjejer för att ni ställer upp!  <3


Och en påminnelse till er alla = Glöm inte att Kommentera! ;)



Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli riktigt roligt att fotografera er! :D <3

2011-08-23 @ 17:24:08
Postat av: Agneta

Tärnklänningen ser ut att bli toppenfin!

Jag tycker att du och Robin ska försöka få lite egentid om det är möjligt på väg till festen.

Ni är ju viktigast den dagen och det brukar ju oftast vara så att alla gäster och följet anländer till festlokalen före brudparet...så då kan ni ju njuta en stund så vi alla hinner dit ;-). tyvärr har jag ju ingen bra kontakt där i närheten vad det gäller fordon men du löser säkert det med. Kram

2011-08-23 @ 22:59:25
Postat av: Bloggare Sandra

Jätte roligt Jenny att ni känner sådan glädje för jobbet, betyder JÄTTE mycket <3



Agneta -> Ni gäster kommer ha god tid på er att komma dit, efterssom vi ska fotograferas innan vi anländer till festlokalen, så sist kommer vi utan tvekan.. Vet inte alls hur vi ska göra med transporten, svårt att hitta något för åtta personer, och svårt att hitta två fordon med.. Så vi får se vart det slutar ;)

2011-08-24 @ 00:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0