Inspiration!



Tog med mig sambon på en skön promenad ute i solen och passade då på att gå till biblioteket och hittade där lite roliga böcker att låna :) Hittade två som ger tips och idéer kring bröllopet och bröllopsfesten och sedan en buffe-receptbok. Blev riktigt nöjd då jag kunde låna med mig dessa hem! Älskar verkligen att söka runt och bara få en massa inspiration och idéer till våran stora dag! Så nu vet jag vad jag kommer pyssla med på kvällarna en tid fram över ;) Och sambon kommer med säkerhet hugga receptboken, haha.


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad ni ligger i.Buffe är ju toppen på ert bröllop det finns ju så mycket gott man kan fixa.Sätt sambon i arbete. Kram

2011-05-14 @ 12:28:30
Postat av: Bloggare Sandra

Ja men vist ligger vi i med planeringen ;)

VI tyckte också buffe var bäst efterssom då kan man göra mat som passar alla i tycke, smak och allergivägar! Bra att du gillar idén ;)

2011-05-14 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0