Klänning!

Vet att många undrar över min brudklänning, kan säga att så gör jag med ;) haha..
Med klarspråk så har jag ännu ingen klänning, men vet däremot vilken modell jag gärna vill ha.



Den bilden beskriver ganska bra vad jag vill ha. Det ska vara en tyll-i-lager-kjol (så ingen underkjol behövs) och så det blir lite ''prassel'' men inte så att man är förlamad till att göra något XD Vill inte ha allt för mycket ryffpyff, men ändå denna modellen. Dock vill jag ha axelband på min klänning! Har hittat en fin klänning som har denna modellen, för 3800:- Vilket jag vet inte är så där jätte farligt, men jag är snål och fattig och tycker det är ganska mycket pengar :S Speciellt nu då vi ännu inte börjat jobba och har 0 i våran budget. Tråkit men sant.
Men det ska nog lösa sig! Det är iallfall väldigt roligt att kolla runt på en mängder av sidor och drömma och få idéer :)
Vad tycker ni om denna modellen??


Kramar Sandra & Robin




Kommentarer
Postat av: Linnea Carlsson

Jätte fin klänning!

Modellen på klänningen, med axelband och på dig kommer sitta fin fint! :)

2011-06-05 @ 11:02:33
Postat av: Bloggare Sandra

Vad roligt att höra :) Modellen jag är inne på nu är dock lite mer ''radikal'' än denna, dock fortfarande med tyllkjol. Tycker tyll är så vackert! :)

2011-06-07 @ 20:15:50
Postat av: Agneta

Tror den modellen på klänning blir jättefin på dig.Kram

2011-06-07 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0